luni, 17 ianuarie 2011

aparente si adevar

nu de multe ori am fost uimita sa vad ca o persoana nu este ceea ce pare a fi. si iata ca inca o data am fost surprinsa.... de teatrul pe care il poate juca un om in viata de zi cu zi, iar cea ce ma uimeste si mai tare este usurinta cu care trec peste propriile scene si ca atunci cand aveam impresia ca ca discut cu cineva intr-un moment de adevar aflu mai tarziu ca nu a fost decat o scena demna de oscar.
o buna prietena a mea a primit vestea divortului cu cateva ore inainte de revelion, ca in seara respectiva sa afle ca fata pe care a primit-o la ea in casa si la ea in camera ( ca sa o scape din calvarul pe care il ducea acasa cu sotul ei ) este de fapt amanta sotului ei si femeia pentru care acesta a cerut divortul.
pentru ca aceste lucruri nu s-au petrecut in romania eram si eu la prietena mea in perioada aceea si la cum se comportau cei doi (amanta era umbra sotului ei ) am incercat sa-i spun ca ceva nu este bine, ca mai tarziu el sa ne reproseze am uitat de ce ne-am dus la ei (adica sa lucram si sa castigam ceva mai multi bani decat in tara) si ca am inceput sa-l barfim pe el cum ca si-a adus femeie, si iata cum l-am crezut si cum ma simteam vinovata ca am invinuit un om doar pe banuielile mele stupide, nu ca el ar fi o persoana agreabila dar totusi m-am simtit prost ca am invinuit un om fara sa am o dovada concreta.
inca o data viata a batut filmul si acele trei luni pe care le-am trait in casa cu prietena mea si sotul ei pot fi un scenariu de film premiat la oscar.
o data o colega  mi-a spus : niciodata sa nu accepti in casa o femeie in lipsa ta, nici pe cea mai buna prietena a ta. abia acum am inteles cu adevarat semnifiatia acestor cuvinte. asa ca fetelor casatorite sau nu sa aveti grija in viitor pe cine primiti in casa voastra pentru a aparentele nu sunt neaparat si adevarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu